خبر تبریز-۱۶ هزار نفر در وزارت نیرو در راستای​اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران در حال ساماندهی هستند.

تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان به میزبانی برق تبریز باحضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران

خبر تبریز-۱۶ هزار نفر در وزارت نیرو در راستای​اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران در حال ساماندهی هستند.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در آذربایجان شرقی با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و مسئولان ایثارگران وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز تشکیل شد.

در این جلسه که در ساختمان ستادی برق تبریز برگزار شد، عادل کاظمی، مدیرعامل برق تبریز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های گسترده شرکت، با وجود فشارهای اقتصادی و محدودیت های کرونایی از قبیل میز خدمت در نمازهای جمعه، از حجم بالای اجرا و افتتاح پروژه های عظیم در سطح شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر خبر داد.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه آذربایجان لاله زار شهدای ایران است و شهدا در تمامی اصناف و رده ها در این استان در انقلاب و جنگ نقش آفرینی کرده اند، یاد و خاطره شهدای ۲۹ بهمن تبریز را که منجر به اثرگذاری در پیروزی انقلاب شد، گرامی داشت و یکی از اصلی ترین موضوعات را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند.

سید یعقوب مرادی با یادآوری اینکه تداوم راه شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، ادامه کار با روحیه شهدا، حفظ شأن شهدا و جانبازان و رزمندگان را خاطر نشان کرد و افزود: هدف رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، حفظ نظام و کشور و آرمان های انقلاب بود.

پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران و سر و سامان دادن به وضعیت آنها دیگر موضوع مورد تاکید مشاور وزیر در امور ایثارگران بود که در این خصوص افزود: ۱۶ هزار نفر در وزارت نیرو در راستای اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران در حال ساماندهی هستند.