خبرتبریز: تیم های تراکتور و سپاهان در چارچوب حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه 18فروردین ماه 1402 در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام(ره) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر تی تی ها به اتمام رسید.

شب به یادماندنی برای تراکتور: برد شیرین در حضور ۷۰ هزار تماشاگر

خبرتبریز: تیم های تراکتور و سپاهان در چارچوب حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۱۸فروردین ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام(ره) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر تی تی ها به اتمام رسید.
خبرتبریز: هواداران پرشور تراکتور بالاخره بعد از سالها، بار دیگر خاطره شیرین همراهی و تشویق چند ده هزار نفری در ورزشگاه یادگار امام تبریز را زنده کردند. شبی به یاد ماندنی با یک برد شیرین مقابل صدرنشین جدول لیگ برتر!

به گزارش خبرتبریز، تیم های تراکتور و سپاهان در چارچوب حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ با “۱۰ دقیقه” تاخیر روز جمعه ۱۸فروردین ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام(ره) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر تی تی ها به اتمام رسید.

برتری تراکتور برابر سپاهان صدرنشین/جشن ۷۵ هزار نفری در یادگار امام
تیم تراکتور در این بازی که حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال می‌باشد، با ترکیب محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، سید محمد حسینی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، مهدی هاشم‌نژاد و رضا اسدی وارد میدان شد.
در دقیقه ۵۸ بازی، فرار پا به توپ گوستاوو واگنین به درون محوطه جریمه سپاهان ریگی را مجبور به خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و اسدی با خونسردی هرچه تمام تر پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای آرام توپ را به تور دروازه سپاهانی ها قرار دهد تا دروازه نیازمند بعد از دو بازی کلین شیت باز شود.
با این نتیجه سپاهان با ۵۲ امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در صدر جدول باقی ماند و تراکتور با ۴۲ امتیاز در رتبه پنجم ماند.

حاشیه‌های بازی تراکتور با سپاهان/حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در ورزشگاه یادگارامیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی و خرم استاندار آذربایجان شرقی با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه از نزدیک نظارگر این دیدار بودند.
در این بازی، پزشکیان و متفکر آزاد از نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
در طول بازی سید محمد حسینی از تیم تراکتور و فرشاد احمد زاده و سید محمد کریمی از سپاهان در طول بازی کارت زرد دریافت کردند.
از نکات تاسف بار این دیدار می‌توان به لیزر انداختن بعضی تماشاگر ها بر روی بازیکنان تیم سپاهان اشاره کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان: تراکتور جوری شادی کرد که انگار قهرمان لیگ شده است!
ژوزه مورایس پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل تراکتور در نشست خبری، اظهار داشت: دوست داشتیم برنده باشیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم. همانطور که تراکتور به گل رسید ما هم می‌توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: هنوز صحنه‌ای که به تراکتور پنالتی دادیم ندیده‌ایم و نمی‌توانم قضاوت کنم اما دیدم که ابوالفضل رزاق‌پور روی شهریار مغانلو پنالتی کرد و توپ در یک صحنه به دست محمد حسینی برخورد کرد که داور برای ما پنالتی نگرفت. هرچند به سرعت برای برای تراکتور پنالتی گرفت‌ و ۲ بار هم فرصت داشت که برای ما پنالتی بگیرد که نگرفت. در کل امیدوارم بار دیگر چنین بازی زیبایی را ببینیم.
آذرقلم