خبر تبریز: هزاران نفر از مردم تبریز با امضای طوماری 20 متری خواستار برخورد قضایی و محاکمه مدیران متخلف سازمان خصوصی سازی شدند.

با امضای طومار؛

مردم تبریز خواستار محاکمه مدیران متخلف سازمان خصوصی سازی شدند

 

خبر تبریز: هزاران نفر از مردم تبریز با امضای طوماری ۲۰ متری خواستار برخورد قضایی و محاکمه مدیران متخلف سازمان خصوصی سازی شدند.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش خبر تبریز، این طومار که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند ترتیب داده شده بود، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز در معرض امضای شهروندان تبریزی قرار گرفت.

در این طومار آماده است: ضرورت عدالت در جامعه بر کسی پوشیده نیست و طبق این سخن امیر المومنین علی (ع) که می فرمایند: «عدالت سنگ زیرین بنیاد اسلام است»، همگان می دانند از اصول زیربنایی اسلام، عدالت است.

در ادامه این طومار دیدبان عدالت دانشجویی خطاب به دادستانی آورده است: “ما جمعی از مردم غیور تبریز نظر به واگذاری مبهم و غیرقانونی صنایع بزرگ کشور همچون ماشین سازی تبریز، نیشکر هفت تپه، هپکو، فولاد خوزستان، پتروشیمی کرمانشاه و…. از دادستان محترم درخواست می‌کنیم با ورود هر چه سریع‌تر به پرونده‌های سراسر ابهام و تخلف این واگذاری ها ابتدا این صنایع را از بند اسارت این سازمان و افراد بدون اهلیتی که به آنها واگذار شده، آزاد کرده و هر چه سریع تر به عنوان مدعی العموم علیه سازمان خصوصی سازی و مدیران متخلفی که چه در این سازمان و چه در سایر سازمان های دیگر در این روند دخیل بوده اند اعلام جرم کرده و به بررسی تخلفات آنان بپردازد.”

هزاران نفر از مردم تبریز که در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد بودند، با امضای این طومار خواستار ورود جدی مدعی العموم به پرونده تخلفات واگذاری های صورت گرفته توسط سازمان خصوصی سازی و محاکمه مدیران متخلف این سازمان شدند.