خبرتبریز:تیم مس سونگون ورزقان از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مقابل تیم سپاهان اصفهان ۳ بر ۲ شکست خورد و از صدر جدول فاصله گرفت.

مس سونگون از صدر جدول فاصله گرفت

خبرتبریز:تیم مس سونگون ورزقان از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مقابل تیم سپاهان اصفهان ۳ بر ۲ شکست خورد و از صدر جدول فاصله گرفت.

به گزارش خبر تبریز به نقل از ایرنا، دیدار تیم های مس سونگون ورزقان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عصر سه شنبه از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی پورشریفی تبریز برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار بازی پایاپایی از هر ۲ تیم شاهد بودیم و به رغم موقعیت های خلق شده گلی رد و بدل نشد و بازیکنان با نتیجه صفر بر صفر به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم شاگردان بی غم برای دقایقی دروازه سپاهان را تهدید کردند ولی این تیم مهمان بود که توسط رضا آبگون گل اول این دیدار را روی ضد حمله به ثمر رساند.

تیم سپاهان با تعویض های پشت سر هم بازیکنان اش آمادگی اش را بالا نگه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۳ محمد بیاتی گل دوم تیم سپاهان را به دست آورد تا مس در حسرت برد خانگی بماند.

در ادامه با پاور پلی تیم مس بازیکنان تیم سپاهان دچار اشتباه شدند و با یک گل به خودی تیم مهمان توسط محسن منتظمی، نتیجه بازی ۲ بر یک شد.

در فاصله ای کوتاه تیم سپاهان توسط امیر خون جهان گل سوم را زد و تیم مس توسط محمد حسین درخشانی موفق به گلزنی شد تا این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم سپاهان خاتمه یابد.

تیم داوری این بازی را ایمان غلامی، مرتضی شعبانی، هادی لطیفی، عرفان زندی و ابراهیم مسیبی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، قبل از شروع بازی مدیر عامل باشگاه مس سونگون از حمید بی غم سرمربی تیم مس، احمد باغبانباشی سرمربی، علیرضا افضل مربی، سامان دشن، بابک نصیری و مهرداد جابری بازیکنان تیم سپاهان تجلیل کرد.

از حواشی بازی می توان به کارت قرمز مسئول تدارکات تیم مس سونگون به دلیل اعتراض به داور و کارت زرد سرپرست تیم سپاهان اشاره کرد.

تیم مس با نتیجه امروز مقابل تیم سپاهان همچنان با ۳۹ امتیاز در رده دوم باقی ماند و تیم سپاهان با ۲۰ امتیاز به طور موقت به رده ششم جدول لیگ برتر فوتسال صعود کرد.

امروز تیم فوتسال گیتی پسند با برد فولاد زرند ایرانیان ۴۳ امتیازی شد و فاصله اش را با مس سونگون زیاد کرد .