خبرتبریز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیتی بسیار ارزشمند برای نظام آموزش عالی کشور است.

پزشکیان در جمع اساتید و‌کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد:
اصلاح حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد/ ارتقای بهره‌وری با افزایش تکریم اساتید و کارکنان
خبرتبریز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیتی بسیار ارزشمند برای نظام آموزش عالی کشور است.
به گزارش خبرتبریز، مسعود پزشکیان که در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سخن می گفت: افزود: از اینکه میزان حقوق و دستمزد اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی حتی نسبت به برخی کارگران ماهر نیز کمتر است؛ تاسف بار است.
وی ادامه داد: عدم پرداخت به موقع این حقوق پایین ؛ میزان نارضایتی‌ها در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را افزایش داده است که نیاز به بازنگری دارد.
پزشکیان تاکید کرد: قطعا این موضوع مهم نیاز به اصلاح و‌ بازنگری دارد و‌ از حیث ارتقای بهره‌وری باید تکریم اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را در اولویت قرار دهیم.
وی با اشاره به دریافت شهریه‌های بالا از دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: باید به جای قرار گرفتن این اعتبارات در اختیار واحدهای ستادی مرکز؛ درآمد هر واحد در اختیار خود قرار گیرد تا مدیریت منابع مالی حسب نیاز اصول‌مند شود.
وی داشتن هفت میلیون نفر دانش‌آموخته از دانشگاه آزاد را یک ظرفیت بسیار ارزشمند خواند و‌تصریح کرد: بار ۴۰ درصد آموزش عالی کشور بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است و خوشبختانه در طول سال‌های گذشته اساتید و نخبگان زیادی از این مرکز آموزش عالی وارد بدنه مدیریتی کشور شده است.
پزشکیان سهم دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی را در تولید علم بسیار ارزشمند خواند و تصریح کرد: امیدواریم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به میزان حقوق و مزایای اساتید و کارکنان دانشگاه تجدیدنظر نماید.