خبرتببریز:براساس فهرست 2 درصد دانشمندان پراستناد جهان در سال ۲۰۲۲ براساس عملکرد يکسال اخير، نام دکتر احمد بايبوردي، رئيس، دانشيار پژوهشي و عضو هيئت علمي مركز تحقيقات و آموزش كشاورزي و منابع طبيعي آذربايجان شرقي در فهرست دانشمندان پراستناد و برتر جهان در سال 2023 منتشر شد.

انتشار نام دکتر احمد بایبوردی در فهرست دانشمندان پراستناد و برتر جهان

براساس فهرست ۲ درصد دانشمندان پراستناد جهان در سال ۲۰۲۲ براساس عملکرد يکسال اخير، نام دکتر احمد بايبوردي، رئيس، دانشيار پژوهشي و عضو هيئت علمي مركز تحقيقات و آموزش كشاورزي و منابع طبيعي آذربايجان شرقي در فهرست دانشمندان پراستناد و برتر جهان در سال ۲۰۲۳ منتشر شد.
خبرتبریز:-براساس فهرست ۲ درصد دانشمندان پراستناد جهان در سال ۲۰۲۲ براساس عملکرد یکسال اخیر، نام دکتر احمد بایبوردی، رئیس، دانشیار پژوهشی و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در فهرست دانشمندان پراستناد و برتر جهان در سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ما :بر اساس این رتبه‌بندی که در اکتبر ۲۰۲۳ در پایگاه علمی Elsevier به چاپ رسیده است، دانشمندان برتر دنیا در ۲۲ رشته علمی و ۱۷۶ زیررشته از تمامی دانشگاه‌های جهان انتخاب شده اند.

این پژوهش که از داده‌های استنادی اسکوپوس استفاده کرده است، دانشمندان را در ۵ حوزه موضوعی اصلی طبقه بندی نموده و در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دانشمند از سراسر جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌اند.

براساس این فهرست دکتر احمد بایبوردی رئیس و دانشیار پژوهشی و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی، مجددا بعد از سال ۲۰۲۱ ، در فهرست ۲ درصد مولفان و دانشمندان برتر قرار گرفته و افتخار دیگری برای ایران و استان آذربایجان شرقی رقم زد.