خبرتبریز:بیت اله عبدالهی نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بازدید از کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری گفت: قدمت ایجاد قرائتخانه و کتابخانه در شهرستان اهر نشان از توجه ویژه مردم منطقه به مقوله فرهنگ است.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی؛
خبرتبریز:ایجاد کتابخانه مرکزی در شهرستان اهرلازم وضروری است
بیت اله عبدالهی نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بازدید از کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری گفت: قدمت ایجاد قرائتخانه و کتابخانه در شهرستان اهر نشان از توجه ویژه مردم منطقه به مقوله فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار ما، ‍بیت اله عبدالهی نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری بازدید کرد.
عبدالهی ضمن بازدید از کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری با اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوط به کتابخانه های عمومی شهرستان اهر قرار گرفت.
نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افتتاح قرائتخانه در شهرستان اهر قدمتی صدساله داشته و تاسیس کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری مربوط به سال ۱۳۴۶ می باشد که نشان از توجه ویژه مردم منطقه به مقوله فرهنگ است. وی از کمبود تعداد کتابخانه و سرانه فیزیکی کتابخانه ای در این شهرستان انتقاد کرده و افزود: همه مسئولین شهرستانی و استانی بایستی در ایجاد کتابخانه مرکزی در شهرستان اهر با اداره کل کتابخانه های عمومی استان همکاری های لازم را داشته باشند.
گفتنی است شهرستان اهر با جمعیتی بیش از ۱۳۳ هزار نفر دارای ۲ باب کتابخانه عمومی با نام های شیخ شهاب الدین اهری و آیت الله نجفی اهری می باشد