خبرتبریز- بارش برف سنگین و یخبندان برخی مدارس آذربایجان شرقی (بخش خواجه وهریس )را تعطیل کرد.

بارش برف سنگین و یخبندان برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

خبرتبریز- بارش برف سنگین و یخبندان برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد.
خبر تبریز:به دلیل بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی جاده ها فردا دوشنبه ۱۹ دی ماه مدارس پیش دبستانی تعطیل و کلیه مدارس ابتدایی، استثنایی، متوسطه اول و متوسطه دوم منطقه خواجه در شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و از طریق شبکه شاد دنبال خواهد شد.

بر این اساس امتحانات داخلی مدارس لغو و طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد.

♦️ امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در موعد مقرر برگزار می شود.

مدیران محترم مدارس لطفا اطلاع رسانی های لازم صورت پذیرد.
به گزارش خبرنگار ما، با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه هریس، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته‌های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می‌شود.
این خبر با اضافه شدن اسامی شهرهای دیگر تکمیل می‌شود.