خبرتبریز: برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اعلام شد.

برنامه های ویژه انتخابات ریاست جمهوری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اعلام شد

خبرتبریز: برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اعلام شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: برنامه های انتخاباتی در ۲ بخش برنامه های تولیدی تهران و برنامه های تولیدی صدا و سیمای استان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است که از شبکه استانی مرکز آذربایجان شرقی پخش می شود.
اکبر رضایی تبریزی افزود: برنامه های تولیدی تهران برنامه ای با عنوان “رو به دوربین ” است که در آن ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری رو در رو با مردم سخن خواهند گفت و پخش آن از ۲۶ خرداد در شبکه استانی آغاز می شود .
رضایی ادامه داد: پخش اصلی این برنامه ها از ساعت ۲۰.۳۰ تا ۲۱ و تکرار آن روز بعد از ساعت ۱۶ تا ۱۶.۳۰ خواهد بود.
وی با اشاره به بخش دوم برنامه ها که تولید خود مرکز آذربایجان شرقی است، گفت: تولیدات استانی با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات و تبیین موضوعاتی نظیر راه های تحقق مردم سالاری، انتخابات نمایش نقش مردم در اداره کشور و تحقق جمهوریت نظام و همچنین تبیین نقش قوه مجریه در اداره کشور تهیه و پخش می شود.
وی اضافه کرد: درمعاونت سیما چهار برنامه اختصاصی ویژه انتخابات آماده شده است که برنامه اول با نام « ملت اراده سی» با رویکرد تبیینی در ۹ قسمت ، برنامه «همراه» در قالب ترکیبی – نمایشی با رویکرد تبلیغی و تبیینی در ۱۰ قسمت ، برنامه « شفاف» در قالب گرافیک آموزشی در ۱۵ قسمت و موشن گرافی با رویکرد آموزشی در خصوص انتخابات و قانون انتخابات در بین برنامه تلویزیونی پخش می شود از جمله برنامه های تولیدی مرکز است.

برنامه مشترک با عنوان جمهور و برای ایران به طور مشترک در ۳۱ استان
دبیر ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پرداخت به موضوع انتخابات در برنامه های جاری و ثابت روزانه سیما مثل برنامه های چای نبات، گندیمیز، برنامه تبریزیم و برنامه شبانگاهی راسته کوچه هم انجام می شود.

مهدی صادقی موحد با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در رادیو، گفت: برنامه ملت اراده سی در ۱۸ قسمت و دانیشیق در ۶ قسمت از برنامه های ویژه انتخابات در معاونت رادیو است ودر برنامه های ثابت و پربیننده شبکه استانی صدا نیز بصورت روزانه به موضوع انتخابات پرداخت می شود .
وی ادامه داد: ۲ برنامه نیز با عناوین “جمهور” و “برای ایران “از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای ایام انتخابات است‌ که به طور مشترک با همکاری معاونت های صدای ۳۱ شبکه استانی تولید و پخش می‌شود .
وی همچنین با اشاره به فعالیت ها و برنامه های انتخاباتی معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای آذربایجان شرقی، گفت: در بخش های خبری استانی علاوه بر تولید گزارش های مختلف موضوعی در زمینه انتخابات، بسته های خبری انتخاباتی با عنوان “جمهور ۱۴” و همچنین برنامه ۳۶۰ درجه با موضوع انتخابات در فضای مجازی در ۱۵ روز تبلیغات انتخابات، تولید و در بخش های خبری صدا و سیمای مرکز تبریز پخش می شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان هشتم تیر ماه امسال برگزار می شود و تبلیغات انتخاباتی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات به پایان می رسد.