خبر تبریز : مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه کنفرانس ملی توسعه اجتماعی، الزامات، موانع و راهکارها 30 بهمن ماه با مشارکت این اداره کل و دانشگاه تبریز برگزار می‌شود، گفت: :بخش استانی کنفرانس فوق در خصوص توسعه در آذربایجان بوده و با بهره‌مندی از نظرات علمی و تخصصی محققان و مدیران اجرایی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:

تبریز میزبان کنفرانس ملی توسعه اجتماعی

 

خبر تبریز: مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه کنفرانس ملی توسعه اجتماعی، الزامات، موانع و راهکارها ۳۰ بهمن ماه با مشارکت این اداره کل و دانشگاه تبریز برگزار می‌شود، گفت: :بخش استانی کنفرانس فوق در خصوص توسعه در آذربایجان بوده و با بهره‌مندی از نظرات علمی و تخصصی محققان و مدیران اجرایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبر تبریز به نقل ازایسنا، بدر شکوهی در جلسه هماهنگی این کنفرانس، اظهار کرد: سرمایه اجتماعی و توسعه، الگوهای توسعه اجتماعی، دین و توسعه اجتماعی، آموزش عالی و آموزش و پرورش و سبک زندگی و توسعه اجتماعی از محورهای این کنفرانس ملی است.

وی اضافه کرد: تبیین راهکارهای علمی برای مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این کنفرانس بوده و انتظار داریم دانشگاهیان در آن حضور حداکثری داشته و تدابیر لازم را در این مورد اتخاذ کنند.

شکوهی با اشاره به تفاهم نامه بین سازمان امور اجتماعی کشور با وزارت علوم،ت حقیقات و فناوری در زمینه کنترل و کاهش طلاق، متذکر شد: حمایت از ایجاد بازارچه عرضه تولیدات دانشجویی با تاکید بر مشاغل کوچک و دانشجویی از برنامه‌های تفاهم نامه مذکور است و تحت عنوان «نمایشگاه چرتکه » با مشارکت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز بر پا می‌شود.