خبر تبریز:مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در راستای اجرای آئین‌نامه ماده(۷۹) قانون مجازات اسلامی با رئیس دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با رئیس دادگستری استان مطرح شد؛
توسعه کتابخانه های عمومی ارتباط نزدیکی با کاهش وقوع جرم دارد
مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در راستای اجرای آئین‌نامه ماده(۷۹) قانون مجازات اسلامی با رئیس دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبر تبریزبه نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، در راستای اجرای آئین‌نامه ماده(۷۹) قانون مجازات اسلامی اسد بابایی، مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با موسی خلیل اللهی رئیس دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.
موسی خلیل اللهی رئیس دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به این که توسعه و تجهیز کتابخانه های عمومی ارتباط نزدیکی با کاهش وقوع جرم در منطقه دارد اظهار داشت: دستگاه قضای استان در راستای اجرای آئین‌نامه ماده(۷۹) قانون مجازات اسلامی در خصوص صدور حکم جایگزین مجازات محکومین جرایم غیرعمد به نفع فرهنگ عمومی جامعه و کتابخانه های عمومی آمادگی همه جانبه دارد. وی افزود: با ایجاد تعامل و همکاری ستاد دیه استان با کتابخانه های عمومی می توان از ظرفیت خیرین این حوزه در زمینه احداث و تجهیز کتابخانه های عمومی نیز بهره برد.
اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی با اشاره اهمیت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه با استفاده از ظرفیت های موجود در کتابخانه های عمومی گفت: امروزه کتابخانه های عمومی به عنوان یک پایگاه فرهنگی به تمامی شهروندان خدمات فرهنگی ارائه می دهند و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با کمک و هم افزایی سایر سازمان ها، نهادها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی می تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه را رفع کرده در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار باشد.