تیم والیبال شهرداری تبریز در حالی به مصاف دورنای ارومیه می‌رود که در دیدار با این تیم محکوم به پیروزی است.

لیگ برتر والیبال؛

جدال سرنوشت‌ساز شهرداری تبریز در ارومیه/ شاگردان بناکار محکوم به پیروزی

تیم والیبال شهرداری تبریز در حالی به مصاف دورنای ارومیه می‌رود که در دیدار با این تیم محکوم به پیروزی است.

به گزارش خبر تبریز، تیم والیبال شهرداری تبریز در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ فردا (چهارشنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف دورنای ارومیه می‌رود.

شاگردان عادل بناکار در حالی خود را آماده این دیدار می‌کنند که در هفته گذشته این مسابقات مهمان فولاد سیرجان ایرانیان بودند و با نتایجی عجیب در ۴ ست بازی، این دیدار را با شکست ۳ بر یک به پایان رساندند.

ارومیه‌ای‌ها نیز در هفته گذشته این مسابقات به مصاف پیام مشهد رفته و با نتیجه مشابه مغلوب میزبان خود شدند تا هر دو تیم با باخت به استقبال یکدیگر بیایند.

اما نتیجه بازی امروز برای بلندقامتان والیبال تبریز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است چراکه از دست دادن نتیجه می‌تواند به منزله خداحافظی شاگردان بناکار با مرحله پلی‌آف مسابقات باشد.

بنابراین این دیدار سرنوشت‌سازترین بازی فصل تیم تبریزی قلمداد می‌شود و با اینکه پیروزی نیز تضمینی برای حضور در جمع ۸ تیم نهایی نخواهد بود ولی می‌تواند کورسوی امید را در دل آنها زنده نگه دارد.

در آن سوی میدان، ارومیه‌ای‌ها که قعرنشین مسابقات هستند، حتی در صورت پیروزی مقابل شهرداری تبریز بازهم در رده سیزدهم و انتهایی جدول باقی می‌مانند و شکست تغییری در جایگاه دو تیم ایجاد نمی‌کند.

تبریزی‌ها در حال حاضر از ۲۰ بازی گذشته ۸ پیروزی و ۲۴ امتیاز کسب کرده‌‌اند و در دیدار فردا به دنبال کسب نهمین برد خود هستند تا با لغزش شهروند اراک، جایگاه این تیم را در جدول رده‌بندی تصاحب کنند.

دورنای ارومیه نیز با کسب تنها یک برد از ۲۰ بازی و ۶ امتیاز در قعر جدول ۱۳ تیمی مسابقات قرار گرفته و در دیدار فردا به دنبال کسب دومین پیروزی خود در جدول است.

این گزارش می‌افزاید، دیدار رفت دو تیم در تبریز با برتری ۳ بر ۲ شاگردان بناکار به پایان رسید که ۲ امتیاز برای نماینده تبریز و یک امتیاز برای نماینده ارومیه در پی داشت.

در آن بازی ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۶-۲۴، ۲۵-۱۹ و ۱۵-۸ به سود میزبان و ست‌های دوم و چهارم نیز با نتایج ۲۶-۲۴ و ۲۵-۱۹ به نفع میهمان رقم خورد.

گفتنی است؛ قضاوت مسابقه دو تیم که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه غدیر ارومیه آغاز می‌شود، بر عهده محمدرضا درفش کاویان و محمد آقایی خواهد بود.