خبر تبریز :مدیر عامل باشگاه ماشین سازی گفت: من به دنبال عناوین مدیر عامل و مالک باشگاه ماشین سازی نیستم و باید عنوان کنم مالکین اصلی این تیم هوادارانش است.

خبر خوش برای هواداران ماشین سازی تبریز / من تا حالا زنوزی را ندیدم
مدیر عامل باشگاه ماشین سازی گفت: من به دنبال عناوین مدیر عامل و مالک باشگاه ماشین سازی نیستم و باید عنوان کنم مالکین اصلی این تیم هوادارانش است.

خبر خوش برای هواداران ماشین سازی تبریز / من تا حالا زنوزی را ندیدم
به گزارش خبرتبریز، یونس قربانی در کنفرانس خبری باشگاه ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول ۵۲ سال از تاسیس باشگاه ماشین سازی از آقای توکلی موسس این باشگاه تا آقای زنوزی کمال تشکر را دارم که در حفظ این باشگاه اهتمام ورزیدند و ماشین سازی تبریز ریشه دارترین تیم فوتبال آذربایجان است و بازیکنان بزرگی از این تیم به سطح اول فوتبال ایران رسیده اند.

وی گفت: من طالب عناوینی چون مالک و مدیر عامل باشگاه نبوده و مالک اصلی این باشگاه هواداران این باشگاه هستند و من به عنوان خادم ورزش برای کمک به این تیم قدیمی می باشم.

قربانی گفت:سرمایه من و اعتبار من، دانش علمی من در فوتبال است و وقتی که دیدم خبرهایی خوشی از تیم مظلوم ماشین سازی شنیده نمی شود با مشورت از دوستان در تهران و تبریز کرده و با وجود اینکه تعدادی از دوستان ورودم را به مالکیت و تقبل مسوولیت این تیم منع می کردند، تصمیم گرفتم برای قبول مسوولیت تیم ماشین سازی قدم پیش گذاشتم.

وی اضافه کرد: من تا حالا زنوزی را ندیدم و حتی تلفنی هم با ایشان صحبت نکردم و به صورت سوری نیامدم که مالک باشگاه شوم، بلکه آمدم به شکل علمی و با کمک دوستان این تیم را به سرمنزل رسانده و تلاش می کنیم که بدهی تیم که حق الناس است پرداخت شود و توافق شد بخش توسط آقای زنوزی و بخشی توسط دوستان به عنوان اسپانسر پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی اظهار داشت: باشگاه ماشین سازی هیچ پسوند و پیشوندی نخواهد داشت تیم با نام ماشین سازی در مسابقات حضور خواهد یافت مرکزیت و محوریت تیم ماشین سازی هم در خود تبریز خواهد بود.

وی تصریح کرد: با تمام قدرت آمدیم تا تیم را در لیگ برتر نگه داریم و برای هر ۲۴ امتیاز باقینمانده برنامه داشته و تلاشم می کنیم ماشین سازی را در لیگ برتر حفظ کنیم.

قربانی اضافه کرد: اولین بازی ما با تیم تراکتور است که دربی ها همیشه حساس است و ما تلاش خواهیم کرد در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم و قطعا برای کسب نتیجه خوب به مصاف تیم تراکتور خواهیم رفت.

وی گفت: خبر خوش برای هواداران اینکه مشکلی که با محمد ابراهیمی بازیکن خوبی که در فوتبال تبریز شکوفا شده حل شده و سوتفاهم با ایشان برطرف شده و ابراهیمی در تیم ماشین سازی به بازی های آینده خود ادامه خواهد داد.

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی خاطرنشان کرد: آقای سیدمحمد علوی از پیشکسوتان باشگاه ماشین سازی به خانه خود بازگشته و به عنوان مدیر تیم فعالیت خواهد کرد و جا دارد از حرکت حرفه ای تشگر کنم که از سمت خود استعفا دادند تا دست ما را برای انتخاب مدیر تیم بازگذشتند.

وی افزود: ماشین سازی را وقتی تحویل گرفتم چیزی به عنوان مکان و دفتر تحویل ندادند و گفتند هر چی هستند امانی بوده و تنها برند باشگاه و قرارداد سنگین بازیکنان به ما تحویل داده شد. اما این سبب نخواهد شد ما از هدف خود عقب بشینیم و قطعا برنامه داریم در سال های آینده حتی در رشته بانوان و سایر رشته ها تیمداری کنیم .

قربانی ادامه داد: طبق قراردادی که داریم تا پایان فصل بازی های خانگی ما در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی و محل تمرین زمین چمن لشگر بوده و انشالله برای فصل آینده محل مناسبی برای تمرین تیم تدارک خواهیم دید. در مورد بدهی ها هم بخشی توسط آقای زنوزی و بخشی توسط ما پرداخت خواهد شد .

وی افزود: باشگاهداری در ورزش و فوتبال کشور ما ضرر و بدون سود است و طبق صحبت هایی که با دوستان کردیم در سال های نخست باید از جیب مان هزینه کنیم. فوتبال پنجمین و یا ششمسن صنعت پول ساز در دنیا است، اما متاسفانه چون فوتبال تقریبا دولتی است و مدیران دولتی با ۵۰ میلیارد بودجه سالانه وارد شده و در نهایت در پایان سال هم بدهی می آورند و انشالله برنامه داریم در این اداره این تیم با معیارهای علم روز دنیا موفق عمل کرده و به نوعی حیثیت و آبروی خودمان را در این امر گرو گذاشتیم

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی اظهار داشت: در مورد تیم پایه ها باید بگویم که ابن تیم ها سرمایه باشگاه هستند و مربیان این تیم با علاقه و عشق در تیم ماشین سازی تلاش می کنند و من دیداری با مربیان تیم های پایه داشته و تلاش می کنم که مشکلات تیم های را حل کنم و با توجه به اینکه تیم امید ماشین سازی در اهواز و در چمن طبیعی بازی خواهند داشت، شرایط تمرین این تیم در چمن را فراهم کردیم که در جمع ۴ تیم حضور داشته و بتوانند با موفقیت این مرحله را طی کنند.

وی گفت: به هیچ عنوان قصد تغییر و تحول در کوتاه مدت ندارم و در آقای محمودی هم خودشان استعفا دادند و نیروهای حاضر در باشگاه و مربیان و بازیکنان سرمایه این باشگاه هستند و با جان و دل آمده همکاری هستیم.

قربانی تاکید کرد: تیم ماشین سازی برند کارخانه ماشین سازی است و از حمایت کارخانه از این تیم حمایت می کنیم و هز هر حرکت دلسوزانه و صادقانه از تیم ماشین سازی استقبال می کنم.فارس