خبر تبریز :در راستای توسعه همکاری ها، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیرکل جدید این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیران‌کل کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

در راستای توسعه همکاری ها، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیرکل جدید این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبر تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، شهرام خدایی مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیرکل جدید این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.
سیدقاسم ناظمی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار، اظهار داشت: همراهی و همکاری نهادهای فرهنگی به توسعه و تقویت توانمندی آنها منجر شده و در نتیجه برنامه‌ای با محتوایی غنی‌تر تولید و به مخاطبان ارائه می‌گردد.
وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری نهادهای فرهنگی، هم افزایی فعالیت‌ ها علاوه بر کاهش هزینه‌ ها در اثربخشی طرح‌ ها و برنامه‌ ها نیز موثر خواهد بود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مشترک و تعامل سازنده دو سازمان، شاهد هم افزایی بیشتر در توسعه حوزه های فرهنگی به ویژه فرهنگ مطالعه در استان باشیم.
شهرام خدایی همچنین در این دیدار گزارشی از عملکرد کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی و اهداف و سیاست های نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارائه داد