به گزارش خبرتبریز: جلسه انجمن کتابخانه های عمومی پس از تلاوت قرآن کریم با حضور اکثریت اعضاء در محل کتابخانه خواجه برگزار شد.

محرومیت‌زدایی به افق مهربانی در کتابخانه خواجه محمد خوشنام

به گزارش خبرتبریز: جلسه انجمن کتابخانه های عمومی پس از تلاوت قرآن کریم با حضور اکثریت اعضاء در محل کتابخانه خواجه برگزار شد.
بخشدار خواجه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش خواجه پس از عرض سلام و خوش آمدگویی به اعضای انجمن کتابخانه های عمومی به بررسی و پیگیری مصوبات جلسه قبل پرداختند.
دکتر کیانی :در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و بالابردن سرانه مطالعه منطقه لازم است از تمامی ظرفیت ها، فضای مجازی، مسئولان و نخبگان بهره برد. و باید نهادهای فرهنگی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهرستان تمام تلاش خود را بکار بگیرند چرا که اهمیت دادن به مطالعه مهمترین راه توسعه فرهنگی است.
حسن هاتف، مسئول خیریه افق مهربانی هدف اصلی خیریه را محرومیت‌زدایی در بخش آموزش اعلام و از آمادگی این خیریه در کمک‌ به توانمند سازی اعضای کتابخانه خواجه محمد خوشنام در آینده نزدیک خبرداد.
خانم ارحمی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی منطقه آموزش وپرورش خواجه نیزبا اعلام اینکه پژوهش سرای دانش آموزی مرکزی علمی ـ پژوهشی است که زیر نظر آموزش و پرورش و به منظور شناسایی و فراهم آوردن زمینه رشد و هدایت استعدادها و پرورش خلّاقیت های فردی و گروهی دانش آموزان و گسترش فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش در بین آنان ایجاد و فعالیت می کنند.”
در این جلسه که با حضور حداکثری اعضای انجمن برگزار شد؛ ضمن بحث پیرامون مسائل جاری و برنامه های پیش روی کتابخانه عمومی بخش خواجه از آقای دکتر اکبرنژاد (عضو هیآت علمی و ریاست کتابخانه مرکزی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) استفاده شد.
درپایان این جلسه از نمایشگاه و کلاس طراحی هنرآموزان کتابخانه خواجه محمد خوشنام بازدید به عمل آمد.