مهلت ارسال اثر به دومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی تمدید شد

مهلت ارسال اثر به دومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی تمدید شد

 خبر تبریز :مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مهلت ارسال اثر به دومین دوره جایزه کتاب سال استان تا بیستم شهریور امسال تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به دومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی تمدید شد

به گزارش خبر تبریز ،محمدپور گفت: دومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال و ارتقای سطح کیفی نشر استان، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و متخصصان کتاب استان برای خلق آثار مکتوب جدید و تقویت شاخص کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

او گفت: آثار ارسالی به این جایزه باید برای نخستین بار در سال ۱۳۹۸ و در بازه زمانی اول فروردین تا ۲۹ اسفند منتشر شده باشد همچنین آثار ارسالی نباید کمک درسی و افست باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: آثار باید دارای برگه اعلام وصول باشد و در ۲ نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شود و آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

محمدپور افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه به نشانی تبریز، نرسیده به چهار راه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، اداره امور فرهنگی، دبیرخانه جایزه کتاب سال استانی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۵۷۸۴۰ تماس بگیرند.

نخستین جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی سال ۹۸ برگزار و همزمان با گشایش هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این جایزه به آثار منتخب اهدا شد.