خبر تبریز:ساخت ناحیه صنعتی خواجه که بعد از چندین بار به تعویق افتادن قرار بود پیش ازبهار امسال آغاز شود، با پیگیری نماینده مردم در مجلس وفرماندار هریس درشهریور ماه کلنگ زنی می شود.

در نشست هم اندیشی فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای باخبرنگاران شهرستان هریس مطرح شد
وعده ایجادناحیه صنعتی خواجه درشهریور ماه۱۴۰۲
خبر تبریز:ساخت ناحیه صنعتی خواجه که بعد از چندین بار به تعویق افتادن قرار بود پیش ازبهار امسال آغاز شود، با پیگیری نماینده مردم در مجلس وفرماندار هریس درشهریور ماه کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرتبریز: جلیل وندفرماندار هریس در این رابطه گفت که برای ناحیه صنعتی تمام اقدامات لازم انجام و مجوزهای مورد نیاز دریافت شده، وشهریور امسال ناحیه صنعتی خواجه کلنگ زنی خواهد شد.

این نشست با حضور جلیل وند فرماندار هریس و با حضور مهندس محرم زاده نماینده مردم شهرستانهای اهر وهریس و خواجه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

جلیل وند در این نشست ضمن اشاره به برنامه های دولت سیزدهم در حوزه های مختلف اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذاران و ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای کاهش مشکلات و رفع کاستی‌ها و همچنین حرکت در راستای بهبود شرایطی که برون رفتی بر وضعیت این شهرستان باشد از اهداف تشکیل این گونه جلسات است.

وی با تقدیر از زحمات نماینده پرتلاش شهرستان گفت: راه‌های مواصلاتی، مشکلات آب و ۳ دستگاه تصفیه ی شوری آب جهت اصلاح شوری آب کلوانق خریداری شده و در حال انتقال به کلوانق میباشد و در طی ۳ هفته آینده در کلوانق نصب خواهد شد.
پیست اسب دوانی خواجه در مراحل پایانی بوده و تا شهریور راههای ورود و خروج به اتمام رسیده و طی ماه‌های آینده راه اندازی خواهد شد.
عملیات اجرایی آب ۱۹ روستای شهرستان هریس از هفته آینده اجرایی خواهد شد و سیستم لوله کشی آب و احداث و مرمت چاه های این ۱۹ روستا استارت خواهد خورد.

نماینده مردم در مجلس وی در رابطه با نقش رسانه‌ها در توسعه شهرستان نیز گفت: خبرهایی که از سوی خبرنگاران در رسانه‌ها منتشر می‌شود بر بدنه اجتماعی اثرگذار بوده و به همین خاطر بایستی همراه با مطالبی باشد که ضمن بیان انتقادهای سازنده همراه با چاره‌اندیشی، مطالبه‌گری عمومی و راهکار باشد.

نماینده مردم شهرستانهای اهرو هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از محل مولدسازی در دور اول سفر ریاست جمهوری برای سد اربطان بودجه در نظر گرفته شده و همچنان پیگیری می کنیم که مشکلات باقی مانده حل شود.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از ایجاد نیروگاه خورشیدی با تولید ۲۵۰ مگاوات برق در شهرستان هریس مابین روستای احمد آباد و سرای خبر داد.

در این نشست مسایل و مشکلات آب شرب روستاها ، راه‌های مواصلاتی، ، ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان، سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و گردشگری، برگزاری جشنواره‌ و نمایشگاه‌های متنوع از دیگر موضوعاتی بود که از سوی حاضران در نشست مطرح شد.