خبر تبریز:کتاب «کلاس بندگی» بزودی از مجموعه «اخلاق کتابستان»، شامل سخنان و مصاحبه‌های آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه شهید تبریز منتشر می‌شود.

کتاب «کلاس بندگی»، سخنان و مصاحبه‌های شهید «آل‌هاشم» منتشر می‌شود
کتاب «کلاس بندگی» بزودی از مجموعه «اخلاق کتابستان»، شامل سخنان و مصاحبه‌های آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه شهید تبریز منتشر می‌شود.
به گزارش خبرتبریز، «کلاس بندگی» بخش کوچکی از سخنان و گفت‌وگوهای حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سیدمحمدعلی آل‌هاشم در سال‌های مختلف است که به همراه اندکی ویرایش، با این هدف تهیه شده که مخاطب با افکار، اند‌یشه‌ها، منش و روش شهید آل‌هاشم بیش از پیش آشنا شود.
در بخشی از متن کتاب می‌خوانید: مومنین، عزیز هستند و حاضر نیستند با هیچگونه تهدید و تطمیعی از منطق و راهِ خودشان دست بردارند یا نسبت به دشمن کوتاه بیایند یا سازش کنند یا عقب‌نشینی کنند.
ممکن است فردی مثل اباذر بدون داشتن امکانات و بدون داشتن قدرت بر سر فردی مثل معاویه فریاد بکشد! اینگونه افراد، عزیزند و در مقابل، افرادی هستند که امکاناتِ بسیار زیادی دارند و باز هم به خاطر ترس و طمع از مواضع خودشان عقب نشینی می کنند. این ها ذلیل هستند؛ گرچه همه چیز را داشته باشند در این دنیا!
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز در بازگشت از سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید به منطقه مرزی آذربایجان، در همان بالگرد حاضر بود و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حالی که ۶۲ سال داشت، به شهادت رسید.
نشر کتابستان از ناشران فعال بخش خصوصی است.
منبع :فارس