خبر تبریز - فرماندار جدید شهرستان بناب در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی

سرپرستی بخشداری خواجه به عنوان فرماندار جدید بناب معرفی شد

 شهریار فتحی به عنوان فرماندار جدید بناب معرفی شد

خبر تبریز – فرماندار جدید شهرستان بناب در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ما، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز در سفر به شهرستان بناب، شهریار فتحی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های امین رفیعی در مدت سه سال تصدی فرمانداری بناب قدردانی شد.

شهریار فتحی، متولد ۱۳۵۷ در تبریز، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به سرپرستی بخشداری خواجه، ریاست اداره دبیرخانه و اداره امور اداری استانداری و معاونت اداری و مالی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی اشاره کرد.

وجود وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین بزرگ‌ترین ظرفیت بناب

فرماندار سابق بناب در این جلسه با ارائه گزارشی از این شهرستان گفت: علیرغم اینکه شهرستان بناب در مسیر جغرافیایی و موقعیت جغرافیایی خاصی قرار دارد ولی در سایه تدبیر و وحدت و همدلی بین اعضای شورای تأمین شهرستان شاهد آن هستیم که مشکل اساسی در این شهرستان نباشد.

امین رفیعی داشتن روحیه تعامل و همدلی بین مردم و مسئولین شهرستان را عامل پیشرفت این شهرستان اعلام و اظهار کرد: این وحدت و همدلی باعث شده که شهرستان به دور از تنش باشد.

وی گفت: علیرغم وجود مشکلات و تنگناهای مالی در کشور ۱۴ درصد بیمه شدگان در شهرستان افزایش یافته است و طی شش ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۸۶ میلیون دلار کالا از طریق گمرک بناب به خارج از کشور صادر شده است که این میزان در شش ماهه نخست سال گذشته ۱۲ میلیون دلار بود.

رفیعی در ادامه اظهار کرد: بر اساس ارزیابی اخیر کارشناسان وزارت کشور فرمانداری بناب از رتبه دوازدهم به رتبه دوم در بین فرمانداری‌های استان ارتقا یافته که نشان از تلاش و همکاری مجموعه خدوم فرمانداری دارد.

بناب را به جایگاه اصلی خود می‌رسانیم

این گزارش حاکی است، فرماندار جدید بناب نیز در مراسم معارفه خود با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای ارتقای شهرستان قدم برداریم؛ گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر هر وقت نام بناب مطرح شده با کلمه «برخوردار» همراه بوده است ولی نباید اجازه دهیم که کلمه «برخوردار» در ذهن مسئولان تداعی پیدا کند.

شهریار فتحی افزود: علیرغم اینکه بناب دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است ولی استفاده از کلمه «برخوردار» به نوعی ظلم به این شهرستان است.

فرماندار بناب تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان برای ارتقای شهرستان قدم برداریم و بناب را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

فتحی خاطرنشان کرد: دنبال حاشیه نخواهیم بود و نخواهیم گذاشت حاشیه وارد مجموعه شهرستان شود.

وی تأکید کرد: مدیرانی که خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند قاطعانه از آنها حمایت خواهیم کرد و تلاش خود را جهت توسعه و پیشرفت شهرستان به کار خواهیم بست.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و شهریار فتحی به عنوان یازدهمین فرماندار شهرستان و سومین فرماندار دولت تدبیر و امید از امروز به طور رسمی کار خود را در این شهرستان آغاز کرد.