خبر تبریز : هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، موسوم به رینوتکس ۲۰۲۰ با حضور معاون وزیر ارتباطات به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۰ در تبریز

خبر تبریز : هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، موسوم به رینوتکس ۲۰۲۰ با حضور معاون وزیر ارتباطات به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبر تبریز ،سعید غریب خواجه مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت:هشتمین نمایشگاه رینوتکس با ۲۰ زون تخصصی و ۷۸۸ ایده در ۲۵۰ غرفه طراحی شده که از امروز به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به شیوع کرونا در همان روز‌های آغازین کار، اقدامات لازم برای برگزاری نمایشگاه مجازی در کنار تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری حضوری مدنظر قرار گرفت.

او ادامه داد:این نمایشگاه در ۴ بخش ایده‌های فناورانه و طرح‌های استارتاپی، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و دانش بنیان و معرفی نیازمندی‌های فناورانه برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه‌ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده ها‌ی دانش محور، معرفی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن‌ها، ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان، جذب سرمایه گذاری (داخلی و خارجی) برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

غریب خواجه خاطرنشان کرد: در طول ۷ نمایشگاه گذشته ۴ هزار طرح نوآورانه معرفی شده است.