خبر تبریز :رنجبر گفت: در معرفی شهر اسلامی‌می‌توان سه رکن را نام برد؛ اولین رکن انسان، دوم، کالبد شهر و سوم تعالی و رشد شهر است که لازم است در هر سه بُعد، زمینه‌های رشد و تعالی را فراهم کنیم.

شهردار تبریز؛

تبریز باید به عنوان شهری اسلامی‌مطرح شود/تلاش برای رشد و تعالی شهر
رنجبر گفت: در معرفی شهر اسلامی‌می‌توان سه رکن را نام برد؛ اولین رکن انسان، دوم، کالبد شهر و سوم تعالی و رشد شهر است که لازم است در هر سه بُعد، زمینه‌های رشد و تعالی را فراهم کنیم.

به گزارش خبر تبریز، عباس رنجبر شهردار تبریز در مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت: تبریز به عنوان کهن شهر و ام القرا ما، باید به عنوان شهری اسلامی‌طرح شود.

وی ادامه داد: در معرفی شهر اسلامی‌می‌توان سه رکن را نام برد؛ اولین رکن انسان، دوم، کالبد شهر و سوم تعالی و رشد شهر است که لازم است در هر سه بُعد، زمینه‌های رشد و تعالی را فراهم کنیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه لازم است شفافیت و نوآوری را در شهر نشان دهیم، گفت: باید در راه عدالت اجتماعی و ارائه خدمات و در نهایت برای ترویج زندگی ایرانی اسلامی‌قدم برداریم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: لازم است از زحمات همه افرادی که در طول این مدت نسبت به اداره شهرداری اهتمام داشتند تقدیر و تشکر کنم.آناج