جزئیات قتل و خودکشی در اسکو از زبان شاهد عینی خبر تبریز: خبر قتل و خودکشی زوجی که به محض رسمی شدن طلاق شان در دفترخانه ازدواج و طلاقی در اسکو به زندگی شان پایان دادند از ظهر امروز در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود.   برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی […]

جزئیات قتل و خودکشی در اسکو از زبان شاهد عینی

خبر تبریز: خبر قتل و خودکشی زوجی که به محض رسمی شدن طلاق شان در دفترخانه ازدواج و طلاقی در اسکو به زندگی شان پایان دادند از ظهر امروز در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود.

 

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

 

به گزارش خبر تبریز به نقل از نصر، براساس اخبار واصله به آژانس خبری – تحلیلی نصر، ظهر امروز مردی میانسال که با همسر خود جهت اجرای طلاق به دفترخانه ازدواج در اسکو مراجعه کرده بودند؛ زوج پس از اجرای حکم طلاق با اسلحه ای که به صورت مخفیانه به همراه داشت اول همسر خود را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.

شاهدان عینی این واقعه که در حین اتفاق بر اثر رعب و وحشت مکان حادثه را ترک کرده بودند، اولین اظهارات خود را از آن لحظه هولناک بیان کردند.

گفتنی است در ادامه این گزارش اظهارات یکی از شاهدان عینی حادثه ذکر بطور کامل درج شده است

” ماجرا از این قرار بود که این زوج جهت طلاق به آن دفترخانه مراجعه کرده بودند و به دلیل اینکه به یک شاهد بیشتر برای اجرای طلاق نیاز داشتند پس از تماس و مراجعه شاهد مذکور طی روال قانونی و ارائه مدارک، امضای طلاق را در دفتر به ثبت رساندند.

پس از اتمام مراحل مرد میانسال به طرف چایخانه رفته و مدتی را در آنجا سپری کرد، در آن حین یکی از کارمندان دفترخانه که گمان می کرد مرد میانسال به دنبال سرویس بهداشتی می گردد به سمت چایخانه رفت اما مرد میانسال بیرون آمده و به همسر سابق خود که در حال تشکر و خداحافظی از مسئول دفترخانه بود با کلتی که به صورت مخفیانه به همراه داشت نزدیک  و از فاصله نیم متری شلیک کرد.

پس از شلیک مرد میانسال که تمامی حضار که دچار رعب و وحشت شده بودند به بیرون از دفتر فرار کردند و زمانی از خارج شدنمان نگذشته بود که با صدای دوم شلیک مواجه شدیم. با برگشتن به داخل دفترخانه شاهد جسد مرد میانسالی بودیم که با شلیک گلوله خود را به قتل رسانده بود.”

این گزارش حاکی است، در حال حاضر جزئیات پرونده قتل زن و مرد میانسال اسکویی توسط پلیس آگاهی شهرستان اسکو درحال بررسی است.