به گزارش خبر تبریز : راهیان نور یعنی راهی شدن به سمت نور است اگر در این مسیر گام برداریم به نور الهی ملحق می شویم شهدا در مسیر دفاع مقدس به نور الهی وصل شدند.

حرکت به سمت نور با اردوی راهیان نور بهزیستس آذربایجان شرقی

مقام معظم رهبری :خاطره این سرزمین ها را زنده نگهدارید این سرزمین ها ، این بیابانها، این رود کارون ، این جاده اهواز- آبادان –خرمشهر این مناطق گوناگون که با اسمهای مختلفی امروز خودشان را به شما معرفی می کنند، اینها شاهد برترین فداکاریها و مجاهدت ها و از خود گذشتگی ها بوده اند.

اردو های راهیان نور، گذشته از سفرش ، نه تنها یک فرهنگ و یک نوستالژیست بلکه بیداری فکرو اندیشه است، یادآور رشادتها و شجاعت ها و غریبی های بهترین فرزندان و جوانان این مرزو بوم است.
یادآور شور مردانگی و خلوص واوج تجدید میثاق با شهدای گرانقدراست.
قتلگاهی که بهترین دلیرمردان روزگار خود را نظاره گر بوده است.
آنها رفتند تا ایران ،سرافراز بماند.
سرزمین راهیان نور ، همان جایی که بوی عطر خدا بیشتر به مشامت می رسد، رنگ خدا را بهتر درک می کنی ، عشق به خدا را بیشتر احساس می کنی ، اگر… به فرموده رهبر معظم انقلاب (معرفت ) حضور را در این سرزمین احساس کنید.
اینجا بوی بهشت به مشام می رسد، بوی حسین (ع) و یارانش ، بوی علی اکبرها، بوی زهرای اطهر (س) ، بوی میهمانان خدا، بوی فرشته های مقرب درگاه الهی به مشامت می رسد، جایتان خالیست ،بسیار خالییست.
سفر به سرزمین نور قسمت نیست بلکه دعوتی است از طرف شهدای با اخلاص برای طالبان طریقت و حقیقت .
یعقوب کامرانی