خبر تبریز: رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خواجه گفت: تیم فوتسال شهید ولایتی با شکست 5 بر 1 تیم دغدغان مسابقات فوتسال جام رمضان بخش خواجه شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خواجه:

تیم شهید ولایتی قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان بخش خواجه شد
خبر تبریز: رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خواجه گفت: تیم فوتسال شهید ولایتی با شکست ۵ بر ۱ تیم دهیاری دغدغان مسابقات فوتسال جام رمضان بخش خواجه شد.

ناصرباقری در گفتگو با خبرنگار خبر تبریز: با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان خواجه اظهار داشت: این مسابقات از ابتدای ماه رمضان با حضور ۲۱ تیم در سالن ورزشی خواجه برگزار شد.

وی افزود: در نهایت ۴ تیم شهید ولایتی، دهیاری دغدغان، دهیاری دیبکلو وقارتا آذربایجان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کردند.

باقری خاطرنشان کرد: در نهایت دو تیم شهید ولایتی و دهیاری دغدغان راهی فینال این رقابت‌ها شدند.

وی با اشاره به فینال مسابقات فوتسال جام رمضان بخش خواجه بیان کرد: در فینال مسابقات روزیک شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در یک دیدار حساس و تماشایی تیم شهید ولایتی موفق شد با شکست ۵بر ۱ قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

وی ادامه داد: این دروه یک شب به یاد ماندنی برای ورزش منطقه بود پیشکسوتان و ورزشکاران با حضور و استقبال خود انرژی و گرمی خاصی به این دوره مسابقات بخشیدند.

باقری با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان خواجه از کیفیت فنی بالایی برخوردار بود.

وی افزود: حضور پر شور تماشاگران در سالن نشان از جذابیت و کیفیت فنی این دوره از رقابت‌ها داشت.

گفتنی است؛ در پایان فینال مسابقات فوتسال جام رمضان بخش خواجه با حضور پر شور تماشاگران ، پیش کسوتان بخش خواجه، مهندس محرم زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ولی زاده بخشدار خواجه ،رئیس اداره ورزش شهرستان هریس، مهندس جودت شهردارخواجه و مسولان محلی با اهدای کاپ و جوایز از تیم‌های اول، دوم این مسابقات تقدیر صورت گرفت.