خبر تبریز : مهندس محرم زاده در این نشست صمیمی : خبرنگاری حرفه ای بسیار حساس بوده و صداقت و امانت داری در این حرفه حرف اول را می‌زند خبرنگاری، حرفه ای پر مشغله و حساس برای صدای مردم است.

نشست هم اندیشی نماینده مردم اهر وهریس در مجلس شورای اسلامی

نشست هم اندیشی محرم زاده نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور رسانه ها شهرستان هریس
مهندس محرم زاده در این نشست صمیمی : خبرنگاری حرفه ای بسیار حساس بوده و صداقت و امانت داری در این حرفه حرف اول را می‌زند خبرنگاری، حرفه ای پر مشغله و حساس برای صدای مردم است.
حاج احمد محرم زاده: وظیفه خبرنگار بررسی حوزه ی استحفاظی خود و بررسی مشکلات و کمبودها و معرفی پتانسیل های آن میباشد.
محرم زاده در جواب خبرنگار خبر تبریز در خصوص بزرگراه خواجه و ورزقان گفت : مشکلات زیست محیطی در حال پیگیری می باشد و عملیات راه سازی با سرعت در حال اجرا می باشد.
نماینده مردم در خصوص ناحیه صنعتی خواجه گفت : مشکل آب ناحیه صنعتی رفع شده است و تصمیمات باید توسط شواری اسلامی پیگیری شود.
محرم زاده در خصوص کانکسی بودن مدارس منطقه گفت :که روستاهای قشلاق پایین و بالا این مشکل را دارد در حال پیگیری این موضوع هستیم .
مجوز احداث سد هرزه ورز جهت تامین آب شرب شهر هریس دریافت شده و در حال اتمام مرحله تحقیق میباشد
محرم زاده با توجه به بازدید دکتر آیینی معاون وزیر جهت باز آفرینی محلی وجذب قیر در منطقه اشاره کرد و پیگیری واریزی پروانه ساختمانی در زمان زلزله به حساب شهرداری ها منطقه تا این لحظه اقدامی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به ظرفیت خوب گردشگری آب درمانی معدن نمک خواجه قول مساعد داد تا پیگیری درخصوص بهره برداری این معدن اقدام شود.
نماینده در خصوص مجموعه سوارکاری گفت : پیگیر هستیم که مجموعه سواری کاری با مشارکت سرمایه گذار خصوص دوباره راه اندازی شود.
پیگیر مشکلات بیمارستان امام حسین ع هریس هستیم.

احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهر هریس تصویب شده و احتمالا امسال کلنگ زنی خواهد شد

پیگیری عملیاتی نمودن تصفیه خانه فاضلاب شهر هریس میباشیم