خبرتبریز:همزمان با ولادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی یک دستگاه خودوری سواری پژو پارس توسط خانواده مرحوم علی دنیابین به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر اهدا شد.

به همت خیّر نیک‌اندیش شبستری انجام شد؛

اهدای یک دستگاه سواری پژو پارس به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر
خبرتبریز:همزمان با ولادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی یک دستگاه خودوری سواری پژو پارس توسط خانواده مرحوم علی دنیابین به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر اهدا شد.

به گزارش خبرتبریزبه نقل ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، همزمان با ولادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی، در حضور ایوب دهقان فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر یک دستگاه خودوری سواری پژو پارس توسط خانواده مرحوم علی دنیابین به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر اهدا شد.

هادی محسنی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر با اعلام این خبر گفت: سال تولید خودروی اهدایی ۱۳۹۷ بوده و ارزش تقریبی آن بالغ بر ۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال برآورد شده است، که خانواده مرحوم علی دنیابین در راستای کارهای عام المنفعه و فرهنگی برای احسان در حق پدر مرحومشان و همچنین در جهت انجام خدمت در عرصه توسعه کتاب وکتابخوانی شهرستان شبستر این کار خیر را انجام داده و کلیه اسناد مربوط به انتقال مالکیت شش دانگ این خودروی سواری به اداره کل کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به امضا طرفین رسید.

فرماندار شبستر در مراسم امضا قرارداد با بیان اهمیت موضوع کتاب وکتابخوانی و ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه توسط خانواده مرحوم دنیابین افزود: یقیناً برکات این اقدام خداپسندانه به عنوان خیرات و مبرات در کارنامه دنیوی و اخروی خیرین ثبت و از طرفی وظیفه خدمت رسانی و توسعه کتاب و کتابخوانی را در شهرستان دوچندان کرد که امید است با وجود این امکانات شاهد گسترش بیش از پیش این مقوله مهم در شهرستان باشیم.

گفتنی است مرحوم علی دنیابین نویسنده کتاب «اوتن ایللردن بیر ایزلر»، خاطرات دوران معلمی خودشان در مدارس منطقه شبستر بود که چند نسخه از این کتاب قبلاً توسط خودشان به کتابخانه های عمومی شبستر اهدا شده بود.