خبرتبریز:مصطفوی ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور در شهرستان میانه ضمن بازدید از مدرسه استثنایی ایثار و مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی این شهرستان، اتاق بازی این مرکز را افتتاح کرد.

با انعقاد تفاهم نامه ایجاد مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی_تربیتی؛
شهرستان میانه به عنوان دبیرخانه تولید محتوای مدارس استثنایی انتخاب شد
به گزارش خبرتبریزبه نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در راستای کیفیت بخشی و نظارت بر برنامه های تحولی، محمد مصطفوی معاون پیشگیری، تشخیص و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور طی سفر دو روزه از مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی نواحی پنچگانه تبریز و برخی مناطق بازدید خواهد کرد.

مصطفوی امروز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور در شهرستان میانه ضمن بازدید از مدرسه استثنایی ایثار و مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی این شهرستان، اتاق بازی این مرکز را افتتاح کرد.

وی با اظهار به اینکه ۳۵۰ میلیارد ریال به مدارس استثنایی میانه تخصیص می یابد، گفت: میانه به عنوان دبیرخانه تولید محتوای مدارس استثنایی درنظر گرفته شده است.

برگزاری دوره ها و کارگاه های توانمند سازی ودانش افزایی مربیان، تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز سنجش، آموزش و توانبخشی و ایجاد فضای زمین چمن مصنوعی در مدرسه شهدای بانک ملی شهرستان میانه از ره آورد های سفر معاونت پیشگیری، تشخیص و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به استان آذربایجان شرقی بود.

گفتنی است در سفر یکروزه معاون سازمان استثنایی کشور به میانه تفاهم نامه ایجاد مراکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی_تربیتی منعقد شد.