خبرتبریز:کل جمعیت شهرستان بالغ بر 74000 نفردر آخرین سرشماری می باشدکه از این تعداد بیش از 54000 نفر واجد شرایط رای می باشند .

فرماندار هریس در جمع خبرنگاران:
۵۴۰۰۰نفر واجدین شرایط رای دادن در انتخابات مجلس درشهرستان هریس
خبرتبریز:کل جمعیت شهرستان بالغ بر ۷۴۰۰۰ نفردر آخرین سرشماری می باشدکه از این تعداد بیش از ۵۴۰۰۰ نفر واجد شرایط رای می باشند .
به گزارش خبرنگار ما: مهندس نعمتی فرماندار شهرستان هریس در نشست با اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه اصحاب رسانه زبان گویای مردم جامعه هستند گفت: انتخابات همواره به عنوان سرمنشأ تحولات عظیم سیاسی در جهان مطرح بوده و هست و تاثیر عمیقی در سرنوشت جامعه دارد. در ایران حکومت مردم سالاری دینی و دموکراسی مطرح است لذا دنیا نگاه ویژه ای به تحرکات و فعالیتهای انتخاباتی در ایران دارد. در طول ۴۵ سال مردم فهیم و با بصیر ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور داشته و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و پلید ناامید کرده اند چرا که حرکت پرشتاب انقلاب نیازمند حضور پرشور مردم است.
نعمتی در ادامه افزود: طبق دستورالعمل وزارت کشور تمامی اقدامات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و بی نظیر توسط عوامل انتخاباتی در سطح شهرستان انجام شده است. در مجموع تعداد ۹۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۵۱ شعبه در بخش مرکزی و ۳۹ شعبه در بخش خواجه، تعداد ۲۵ شعبه سیار که ۱۹ شعبه آن در بخش خواجه و ۶ شعبه در بخش مرکزی می باشد.
نعمتی در خصوص جمعیت و تعداد رأی دهندگان گفت: جمعیت شهرستان بالغ بر ۷۴۰۰۰ نفر می باشد. از این تعداد بیش از ۵۴۰۰۰ نفر واجد شرایط می باشند که می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی ۵گانه: شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و پایان خدمت در رأی گیری شرکت کنند. همچنین تعداد ۳۷۷۹ نفر رأی اولی در شهرستان وجود دارد.
فرماندار در پایان گفت: به طور حتم مردم شهرستان در انتخابات پیش رو نیز مشارکت بالایی خواهند داشت و برگ زرین دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ثبت خواهند کرد.