خبرتبریز:طی مراسمی با حضور مهدی نعمتی فرماندار شهرستان هریس و اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی ، مجتبی حلاجی به عنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هریس معرفی شد.

حلاجی سرپرست اداره کتابخانه های شهرستان هریس شد

آیین معارفه سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هریس برگزار شد

به گزارش خبر تبریز: طی مراسمی با حضور مهدی نعمتی فرماندار شهرستان هریس و اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی ، مجتبی حلاجی به عنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هریس معرفی شد.

مهدی نعمتی فرماندار شهرستان هریس گفت: در سالهای اخیر با ابتکارات و تلاش های چشمگیر کتابداران، کتابخانه های عمومی در سطح جامعه پویاتر شده و خدمات متنوعی به مراجعان ارائه می دهد.

فرماندار هریس ادامه داد: امیدواریم با تغییرات صورت گرفته در سطح مدیریت کتابخانه های عمومی شهرستان، با همبستگی، همدلی، استفاده از تجربیات و همراهی همکاران شاهد توسعه هرچه بیشتر کمی و کیفی خدمات کتابخانه ای باشیم.

اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین میلادی و فعالیت های صورت گرفته در طول سال های گذشته در سطح شهرستان هریس، گفت: امروزه بیش از ۶۴ نوع فعالیت فرهنگی در کتابخانه های عمومی اجرا می شود و کتابخانه های عمومی از مکانی صرف برای امانت کتاب خارج شده و به عنوان پایگاه اجتماعی برای رجوع همه مردم مطرح شده اند.

بابایی افزود: امید داریم بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و تغییرات صورت گرفته و تلاش سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هریس و همکاران ایشان، در راستای تحقق افزایش شاخص های کتابخانه ای عضو، امانت، منابع و سرانه فیزیکی قدم برداریم و با تلاش همه جانبه شاهد ترویج هرچه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه باشیم.
شهرستان هریس دارای ۶ باب کتابخانه عمومی هست که یک باب از این کتاب روستایی و یک کتابخانه سیار هم در مدیریت قبلی جمع آوری شد امید می رود با مدیریت جدید کتابخانه سیار که با استقبال مردم فرهنگ دوست منطقه دباره راه اندازی بشود.