خبرتبریز: مردم مومن و شهید پرور تبریز با حضور بی سابقه و باشکوه خود در میدان شهدا و خیابان های اطراف با شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان وداع کردند.

آئین تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان با حضور بی سابقه مردم تبریز
خبرتبریز: مردم مومن و شهید پرور تبریز با حضور بی سابقه و باشکوه خود در میدان شهدا و خیابان های اطراف با شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان وداع کردند.

به گزارش خبر تبریز به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

۱۱:۴۳ – بدرقه شهدای خدمت با حضور بی سابقه مردم تبریز

تبریز – ایرنا – مردم تبریز و سایر نقاط استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسم وداع با شهدای خدمت قدرشناسی خود را به نظام و خدمتگزاران انقلاب نشان دادند.

۱۱:۴۰ – تشییع پیکر شهدای خدمت در تبریز

پیکر شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و شهدای خدمت، صبح سه شنبه ( ۱ خرداد ۱۴۰۳) با حضور مردم تبریز در میدان شهدا و خیابان های اطراف تشییع شد.

۱۱:۰۹ – فیلم|وداع شکوهمند مردم تبریز با شهدای خدمت

تبریز-ایرنا- مردم مومن و شهید پرور تبریز با حضور باشکوه و مثال زدنی خود در میدان شهدا و خیابان های اطراف با شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان وداع کردند.

۸:۵۴ – تبریز آماده بدرقه شهدای خدمت/جمعیتی میلیونی برای وداع با رییس جمهور محبوب

تبریز – ایرنا – تبریز در اولین روز خرداد در حالی با هوای بارانی آماده بدرقه شهید آیت الله رئیسی می شود که جمعیتی میلیونی در خیابانهای تبریز حاضر شده اند.

بدرقه شهدای خدمت با حضور بی سابقه مردم تبریز/ درحال بروز رسانی است

۸:۴۵ – الگوسازی «رحمتی» برای شهادت‌طلبی بسیجیان

مراغه- ایرنا- «مالک رحمتی» و برادرش «صالح» حدود ۲۰ سال قبل تابلویی از تصاویر شهدای محله شریعت‌آباد و پایگاه شهید مدنی مراغه را روی دیوار مسجد نصب کردند و قاب تصاویر ۲ شهید دیگر را خالی گذاشتند تا بسیجیان بر سر آن رقابت کنند و اکنون تصویر همین استاندار جوان دولت مردمی در یکی از این قاب‌ها نقش می‌بندد.