خبر تبریز:فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کاهش 16 درصدی سرقت‌ها در استان خبر داد.

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربايجان‌شرقی
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در استان خبر داد.
به گزارش خبرتبریز، علی محمدی در جلسه قرارگاه پيشگيری و مقابله با سرقت استان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به کاهش ۱۶ درصدي وقوع سرقت‌ها در استان، اظهار کرد: از ابتداي سال‌جاري در سايه تلاش‌هاي مضاعف پليس استان و رعايت آموزش‌ها و هشدارهاي پليسي توسط شهروندان، وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش همچنين افزايش ۲۱ درصدي در کشف سرقت‌ها حاصل شده است.
وی گفت: در بررسي‌هاي به‌عمل آمده در فروردين ماه سالجاري خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بوده که اميدواريم با همين روند تا پايان سال ادامه دهيم.
محمدی با اشاره به اينکه يکي از دغدغه‌هاي پليس استان موضوع سرقت ها است، افزود: پيشگيري اجتماعي، رعايت نکات امنيتي و توجه دادن به هشدارها و توصيه‌هاي پليسي مورد تاکيد بوده، چراکه پيشگيري اجتماعي تکميل‌کننده پيشگيري انتظامي است.
وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدي سرقت‌ها از ابتداي سال‌جاري تاکنون، خاطرنشان کرد: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي و همکاري کارکنان انتظامي در سطح استان بيش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در اين مدت منجر به کشف شده است.
فرمانده انتظامي استان تلاش کارکنان پليس را براي رضايت خداوند متعال مايه برکت در کار و زندگي آنان برشمرد و گفت: بايد قدر کار خود و لباسي را که بر تن داريم را بدانيم و در تمام امورات اول از همه رضايت پروردگار و در نهايت رضايت رهبر عزيز و مردم غيور را مدنظر داشته باشيم.فارس