خبر تبریز:با وجود اینکه 35کاندیدا در حوزه اهر وهریس مجوز شورای نگهبان را گرفته اند، اما به دلیل هزینه های مالی، 85 درصد کاندیداها ستادی برپا نکرده اند و عملا فضای انتخاباتی برای 10 تا 15 درصد کاندیداها جدی تر می باشد.

حضور کمرنگ مردم در سخنرانی نامزدهای انتخاباتی
خبر تبریز:با وجود اینکه ۳۵کاندیدا در حوزه اهر وهریس مجوز شورای نگهبان را گرفته اند، اما به دلیل هزینه های مالی، ۸۵ درصد کاندیداها ستادی برپا نکرده اند و عملا فضای انتخاباتی برای ۱۰ تا ۱۵ درصد کاندیداها جدی تر می باشد.
خبر تبریز:با گذری در خیابان های شهرهای حوزه اهر و هریس می‌توان تابلوهای اعلاناتی که شهرداری مخصوص تبلیغات نامزدها در سرتاسر شهر جای گذاری کرده را مشاهده کرد، تابلوهایی که باعث شده تا پوسترهای نامزدها به جای در و دیوارها و تیر برق‌ها، در یک محل مناسب نصب شود و چهره شهر مخدوش نشود.
با توجه به وعده های عملی نشده کاندیدها در دوره های مختلف اکثر مردم از سخنرانی کاندیداها استقبال شایسته نمی کنند. فضای مجازی گرمتر از ستادهای انتخاباتی دراین حوزه فعال هستند.
دیوارنویسی برخی هواداران نامزدها باعث آشفتگی بصری شده و با آموزش‌های داده شده به رؤسای ستادهای تبلیغاتی که قبلا به آن‌ها اشاره شد، منافات دارد.
صدمه و لطمه زدن به اموال عمومی و شهروندان با ایجاد آشفتگی های بصری، دیوار نویسی و تخریب چهره مبلمان شهری، اقدامی ضد تبلیغات است
زد و خوردهای تبلیغاتی بجای اعلام برنامه های کاری

در فضایی که طرح و برنامه ای از نامزدهای مدعی در صورت راهیابی به مجلس دیده نمی شود، موعد رسمی تبلیغات به فرصتی برای زد و خوردهای تخریبی مبدل می شود؛ از کاندیدایی که با شعار “نماینده باید خواب نباشد”