عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: معامله فروش سهام گروه ماشین سازی تبریز باطل است و سهام این شرکت باید به سازمان گسترش و نوسازی ایران بازگردد.

گَند خصوصی سازی درآمده است/ باید سهام ماشین سازی تبریز به “ایدرو” بازگردد

 

به گزارش خبر تبریز به نقل از نصر: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: معامله فروش سهام گروه ماشین سازی تبریز باطل است و سهام این شرکت باید به سازمان گسترش و نوسازی ایران بازگردد.

 

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

 

به گزارش خبر تبریز به نقل از سرویس اقتصادی نصر، “محمد حسن نژاد” در واکنش به عملکرد سوال برانگیز سازمان خصوصی سازی در واگذاری بنگاه های بزرگ دولتی به بخش خصوصی، به خبرنگار «نصر»گفت: اصل معامله واگذاری سهام گروه ماشین سازی تبریز باطل است و سهام این گروه مادر صنعتی باید به دولت و سازمان گسترش و نوسازی ایران بازگردد.

وی افزود: سهام بزرگترین و تنها واحد تولیدکننده ماشین افزار غرب آسیا را به کسی فروختند که تا حالا یک پیچ و مهره باز نکرده و حالا هم به عنوان بزرگترین اخلالگر ارزی اقتصاد کشور در دادگاه انقلاب محاکمه می شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسی که دلال ارز و اخلال گر اقتصاد کشور بوده و ماه هاست در زندان به سر می برد، چگونه اهلیت مدیریت بزرگترین واحد تولیدکننده ماشین افزار غرب آسیا را دارد؟

حسن نژاد با بیان اینکه خریدار فعلی سهام ماشین سازی از همه حقوق مدنی خود محروم است، تصریح کرد: همه می بینند و می دانند که در واگذاری سهام گروه ماشین سازی تبریز تخلف شده، اما دولت نمی شنود.

وی در ادامه گفت: انشاالله که برداشت من اشتباه است، اما دولت هر جایی که احساس می کند مدیری نارضایتی عمومی ایجاد می کند، پای آن مدیر می ایستد و حتی استعفایش را هم قبول نمی کند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دیگر گند خصوصی سازی و تخلفات گسترده این سازمان درآمده است و دولت به جای اینکه رئیس این سازمان را برکنار کند، حتی استعفایش را هم نمی پذیرد.

حسن نژاد تاکید کرد: معامله فروش سهام گروه ماشین سازی تبریز باطل است و سهام این شرکت باید به سازمان گسترش و نوسازی ایران بازگردد.