خبرتبریز:فرماندارهریس از مشارکت ۶۳ درصدی مردم هریس در انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد و گفت: یک بار دیگر حضور پرشور مردم منطقه در انتخابات ۱۱ اسفند همه محاسبات دشمنان را برهم ریخت.

فرماندار شهرستان خبر خبر داد؛
مشارکت ۶۳ درصدی مردم خواجه و هریس در انتخابات ۱۱ اسفند

خبرتبریز:فرماندارهریس از مشارکت ۶۳ درصدی مردم هریس در انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد و گفت: یک بار دیگر حضور پرشور مردم منطقه در انتخابات ۱۱ اسفند همه محاسبات دشمنان را برهم ریخت.
نعمتی در گفت و گو با خبرنگارمااظهار داشت: یک بار دیگر حضور پرشور مردم منطقه در انتخابات ۱۱ اسفند همه محاسبات دشمنان را برهم ریخت و این حماسه مردمی یکبار دیگر در صدر اخبار شبکه‌های خبری ایران و جهان قرار گرفت و بسیاری از این شبکه‌های خارجی برخلاف میل باطنی خود مجبور به اعتراف به مشارکت گسترده هموطنان در صحنه تعیین سرنوشت خود و مهمترین نهاد مردمی ایران شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان هریس تاکید کرد: اینها حاکی از حضور پرشور و باصلابت مردم ایران در انتخابات مجلس دوازدهم بود، حضور مردم در این انتخابات به حدی پرشور بود که بارها ساعت انتخابات به دلیل ازدحام حوزه‌های انتخابیه تمدید شد.

در حوزه هریس بنا به گفته فرماندار این شهرستان میزان مشارکت در این حوزه بیش از ۶۳ درصد گزارش و در برخی موارد رکوردهای قبلی حضور مردم در انتخابات شکسته شده است‌.

رئیس ستاد انتخابات با قدردانی از حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم این شهرستان از نخستین دقایق رأی‌گیری پای صندوق‌ها حضور یافتند.

وی گفت: تمام ما شاهد بودیم که مردم فهیم و با درایت این منطقه حضوری گسترده، بانشاط و غیرقابل تصور در پای صندوق‌های رأی داشتند.

نعمتی در ادامه افزود: در مجموع تعداد ۹۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۵۱ شعبه در بخش مرکزی و ۳۹ شعبه در بخش خواجه، تعداد ۲۵ شعبه سیار که

۱۹ شعبه آن در بخش خواجه و ۶ شعبه در بخش مرکزی رای مردم را گرفته اند

نعمتی جمعیت شهرستان بالغ بر ۷۴۰۰۰ نفر می باشد. از این تعداد بیش از ۵۴۰۰۰ نفر واجد شرایط می باشند . همچنین تعداد ۳۷۷۹ نفر رأی اولی در شهرستان وجود داشت.