به گزارش خبرتبریز، از چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر و در یکی از حساس‌ترین مسابقات، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود؛با نتیجه دوبر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ بیست و سوم؛
باخت تراکتور:»پرسپولیس۲ – تراکتور۰
به گزارش خبرتبریز، از چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر و در یکی از حساس‌ترین مسابقات، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور خواهد بود؛ دیداری که در بازی رفت و در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی روزهای پرتنشی را سپری می‌کند و باخت هفته گذشته این تیم برابر آلومینیوم هم فشارها روی جانشین یحیی را به اوج رسانده است. سرخ‌های پایتخت همچنین بابت پنجره بسته نقل و انتقالاتی و عدم امکان استفاده از بازیکنان جدید رنج می‌برند و هنوز مشخص نیست که مشکل این تیم حل خواهد شد یا نه.

در سمت مقابل تراکتوری قرار دارد که هنوز از نسخه نیم‌فصل دوم آن‌ها رونمایی نشده و پاکو خمز بعد از مدتی طولانی تیمش را روانه میدان خواهد کرد. نکته منفی درباره خمز، آمار همیشه باخت وی برابر پرسپولیس و تمامی بازی‌ها در استادیوم آزادی بوده و باید دید این‌بار مرد اسپانیایی چه نتیجه‌ای در تهران کسب خواهد کرد.

نکته آماری: دو تیم ۳۱ مرتبه در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم پرسپولیسی‌ها کسب ۱۶ پیروزی و سهم تی‌تی‌ها هم ۱۰ برد بوده است. نکته درخور توجه اینکه پرشورها در سال های اخیر نتایج بسیار بدی برابر رقیب هم‌رنگ خود داشته‌اند و پرسپولیس با کسب هشت پیروزی در ۹ دیدار اخیر توانسته آمار خود را برابر سرخ‌های تبریزی ارتقا دهد.

با این وجود آخرین بازی دو تیم در تهران به نفع تراکتور به پایان رسیده است. دیداری که شاگردان قربان بردیف توانستند با تک گل محمد عباس‌زاده به نفع خود به‌ پایان برسانند و نکته دیگر اینکه تنها گلزن تی‌تی‌ها به پرسپولیس در فصل گذشته که توانسته بود سه بار دروازه سرخ‌های تهرانی را باز کند، از این تیم جدا شده و در حال حاضر در نساجی حضور دارد.

بازیکنان مشترک: دو تیم بازیکنان مشترک زیادی هم بین نفرات کنونی خود دارند. پنج تراکتوری کنونی سابقه پوشیدن پیراهن سرخ تراکتور را دارند که مهم‌ترین آن‌ها شجاع خلیل‌زاده است. بازیکنی که برای اولین بار پس از بازگشت به لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم قرار خواهد گرفت. سیامک نعمتی و مهدی عبدی هم دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس هستند که امسال به تبریز رفته‌اند و مهدی شیری و محمد نادری هم سابقه بازی در قرمزهای پایتخت را دارند.

در پرسپولیس هم سه بازیکن سابقه تراکتوری دارند. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس به همراه دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی سه بازیکنی هستند که باید مقابل تیمی قرار بگیرند که سابقه پوشیدن پیراهنش را دارند.
نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در اراک با یک گل مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و بازی تراکتور برابر سپاهان به تعویق افتاد.