خبرتبریز:بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی استان آذربایجان شرقی در شهرخواجه افتتاح شد.

افتتاح بزرگ‌ ترین مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی میلادآذربایجان شرقی در«خواجه»
خبرتبریز:بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی میلاد استان آذربایجان شرقی شهرخواجه درآستانه عید نوروز افتتاح شد
به گزارش خبرنگارما: درآستانه سال نو و برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی، مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی میلاد بخش خواجه با حضور مسولین استانی وشهرستانی به بهره برداری رسید.
عبداللهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مجتمع این مجموعه را آبروی برای منطقه عنوان کرد وحمایت دولت از سرمایه گذران در بخش خصوصی را خواستار شد.
دکتر ذاکری معاون عمرانی استاندار :با بیان اینکه این مجتمع از نظر امکانات و فضای استفاده شده از بهترین مجتمع های بین راهی محسوب می شود.
حمزه زاده مدیر کل سازمان میراث فرهنگی وگردشگری با ابراز خرسندی از راه اندازی این مجتمع آمادگی خود را جهت همکاری ومساعدت برای رونق منطقه به خصوص بخش خواجه ومنطقه قره داغ اعلام کرد.
بهروز تقدیمی مدیر مجتمع در این مراسم با اشاره به اینکه مجوزو ساخت و بهره برداری این مجتمع یک ونیم سال زمان برده و مجتمع شامل ساختمان اداری، نمازخانه مردانه و زنانه، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، جایگاه سوخت، رستوران، هایپرمارکت، پارکینگ، اطاق مادر و کودک، فروشگاه‌های صنایع دستی و گردشگری و خدماتی، خدمات خودرویی، پارکینگ وسائط نقلیه سبک و سنگین، فضای سبز و مرکز اقامتی است تصریح کرد: در این مجتمع، زمینه اشتغال زایی مستقیم ۷۰ نفر و غیر مستقیم ۳۰۰ نفر فراهم شده است.

تقدیمی افزود: هزینه کل ساخت و خرید زمین ده هزار میلیارد ریال هزینه صرف شده و زمین جایگاه سوخت سه منظوره میلاد ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۴ سکو است که ۱۵۰ هزار لیتر ظرفیت سوخت دارد.

لازم به ذکر است در این مراسم افتتاح دکتر باقرزاده و دکتر حاتمی ،دکتر فتوت و افتخارات منطقه و مدیر شعب بانک تعاون، مسولین استانی وشهرستانی و بخش خواجه حضور داشتند.

.